wtorek, 8 sierpnia 2017

Sweet Dreams

Słodkie sny mają tylko nieliczni
w snach jestem szczęśliwa
lecz to nie zdarza się często
ale czy pragnienie pozostania
tam
może wydać się egoistyczne?
choć chwilę,
a Jego imię jak
jak to pierwsze marzenie

wiem czego chcesz
co zamierzasz powiedzieć
znam Cię, tak dobrze
choć Ty... mnie wcale
i mimo przemierzonych
dla siebie tysięcy
mil

ja wciąż wiem,
że (Ty) - to nie My
i nie przechodzą Cię dreszcze
choć chłód rozdziera moje serce

a ja, jakby tracąc siłę
upadam na dno
mam elastyczne serce
by pomieścić wystarczającą ilość pustki
po Tobie

Ty i Ja
byliśmy nierozłączni
teraz czuje jedynie ból
Twoich
niewypowiedzianych zdań
bo ponoć każde uczucie boli
w mojej głowie
a mimo to
wciąż zima bezkresna,
zdecydowanie za długa
z utęsknieniem wyczekiwane lato

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeszłość