czwartek, 1 sierpnia 2013

43.

Kocham Cię.
Krzywdzisz mnie.
Słowa uderzają jak bicze.
Cieknął łzy.

Zmiany nastroju, ranią mnie.
Zimne słowa. 
Puste słowa.
Smutne słowa.
Przykro mi.
Płacze sobie.
Kocham Cie.

Boli mnie.
Płynie krew.
Oczy mi popieleją.
Czy to ma sens.
Cokolwiek ma sens.
My mamy sens.
Miłość ma sens.
Nic nie ma sensu.

Jesteśmy jak marionetki.
Przyzwyczajamy się.
Ludzie wykorzystują nas.
Ranią.
Krzywdzą.
A my wybaczamy.

Kocham Cię.
Dlaczego to robisz.
Za co to robisz.
Jestem bezbronna.
Delikatna.

Zrozum to. 
Płacze teraz.
Boli mnie.
Nic nie zrobię.
Kocham Cię.
Nie rób tego.
Obroń mnie.
Nie krzywdź.
Broń i kochaj.


Kochaj mnie.
Kochaj bardzo.
Kochaj mocno.
Bez wytchnienia.
Nie miej granic. 


Więcej nie chcę.
To tak wiele?
Nie rań mnie.
Proszę nie.
Tego chce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz